[92]

E N T E K H A B

در هــــ ـــر سفــ ـر یـ ـادمان نـ ـرود چــ ـه کســــــ ــی را جـ ــا گــــ ــذاشـــ ـته ایــــ ــم

[92]

 

 

امروز بعدظهر ی جایی ، کنار ی آب نشسته بودم و

 

داشتم ب کسی ک خیلی دوسش دارم

 

فک میکردم ، یهو ی لحظه حس کردم ک کنارم نشسته

 

 اینقد باش

 

حرف زدم ک باورتون نمیشه ، داشت ب حرفام گوش میکرد

 

چ حس و حالی داشتم اون لحظه ، خلاصه بعد از ی مدت حرف زدن

 

مامانم اینا صدام کردن بیا چای بخور

 

خلوتمو ب هم زدن با عشقم  ، اینقد دوسش دارم ک یک

 

تار موشو با کل دنیا هم عوض نمیکنم ، بخدا عوض نمیکنم

 

، خدایا ممنونم بابت همه چی بخصوص اون لحظه رویایی امروز 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

توی یکی از پست پایین یام نوشتم 

 

"

گــاهــی وقــتـــا ک دلم میگیره  !

 

رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم

 

دَســتــهــایِ تـــُـو . . .

 

و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!  "

 

این متن جدن جواب میده ولی باید کاملن

 

حسش کنی و از ته دلت بخوای

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

شاید پیش خودتون فک کنین من دیونم ،

 

ولی من  فقط خیلی خیلی زیاد دوسش دارم

 

اگ دوس داشتنش دیونگیه پس دیونه شم   

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

خیلی چیزا دوس دارم بنویسم ولی اینجا جاش نیس باید

 

حد و حدود خودمو حفظ کنم ، پس حفظ میکنم

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 22:44 ] [ h ] [ ]